شناسهٔ خبر: 178388 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طرح سوخت‌گیری در مسیر ناوگان باری گلستان به زودی اجرا می‌شود

گلستان رئیس اداره حمل‌ونقل کالای اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان از اجرای طرح سوخت‌گیری در مسیر ناوگان باری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: این طرح برای حدود ۱۴ هزار ناوگان باری دارای کارت هوشمند و فعال استان با هر وزنی به اجرا در می‌آید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، محسن یازرلو با اشاره به اجرای طرح سوخت‌گیری در مسیر ناوگان باری استان در آینده‌ای نزدیک، اظهار کرد: لازم است که رانندگان باری استان برای بهره‌مندی از مزایای این طرح، جهت نصب نرم افزار استعلام بر روی تلفن‌های همراه خود اقدام کنند.

به گفته وی، همچنین رانندگان باری استان می‌توانند با مراجعه به آدرس ble.ir/join/Anz۸cvjj۱j که در پیام رسان بله ایجاد شده، از جزئیات اجرای طرح مطلع شوند.

یازرلو گفت: مرحله اول اجرای این طرح برای ناوگان باری بالای ۵۰ تن از دهه آخر مردادماه سال جاری اجرا شده است.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح پیشگیری از قاچاق سوخت است، ادامه داد: در این طرح کارت سوخت وسیله نقلیه بعد از صدور بارنامه، برای جایگاه‌های همان مبدأ و مقصد که بارنامه صادر شده فعال می‌شود.

یازرلو افزود: آخرین اقدامات کارشناسی برای اجرای این طرح نیز در وبینار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با ادارات کل استان‌ها، بحث و بررسی شد.

 طرح پایش سوخت‌گیری در مسیر ناوگان حمل و نقل را شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به اجرا درآورده است.